Hold av 16. mars til sesongens viktigste møte

Postet av Ishockey Junior den 3. Mar 2016

Årsmøtet er på mange måter Frisk Asker sitt svar på generalforsamling. Her gjør klubben opp status for sesongen som mer eller mindre ligger bak oss, og presenterer samtidig planene og rammene for sesongen som ligger foran oss.

Årsmøtet er derfor Frisk Askers viktigste møte og alle som har en viss interesse for klubben har også interesse av å delta under møte, både for å få informasjon som er helt sentral, for å få svar på sentrale spørsmål og ikke minst for å kunne påvirke sentrale beslutninger som vedtas i møtet.

Mange hevder at engasjementet under et årsmøte gjenspeiler engasjementet i klubben og således burde deltakelsen under Frisk Askers årsmøte være stor.

Vi håper derfor mange avsetter tiden til å delta i klubbens årsmøte onsdag 16. mars kl. 18:00 i VIP-rommet.

Alle kan delta i årsmøtet, men for å ha stemmerett under møte må man være medlem i Frisk Asker.

Medlemskontingenten er 300,- kroner og kan innbetales til klubbens konto 5136.63.41319. Merk innbetalingen med navn og medlemskontingent.

Sakslisten tilhørende årsmøtet 16. mars ser slik ut.

1. Godkjenne innkalling

2. Valg av dirigent