Kamper 3-5.februar.

Postet av U18 den 29. Jan 2017

Til helgen møter vi MS til en bortekamp på søndag i Manglerud ishall. Hjemmekampen som var satt opp 3.februar ble flyttet og spilt 9.desember, hvor vi vant 6-2 med Anton i mål og 3 poeng på Markus og Emil. Etter to tap mot Lørenskog rykket vi en plass ned på tabellen til 3.plass, 2 poeng bak Lillehammer (55) og 3 poeng forran MS(50). Alle de andre lagene i toppen spilte til en seier og et tap sist helg. MS hadde besøk av Stavanger og tapte lørdag 1-5 og vant søndag 4-1. Vi trenger å snu trenden litt og få tilbake det positive vi hadde mot Sparta for to helger siden.

Søndag 5.februar kl.13:00
Manglerud Star vs FriskAsker, Manglerud ishall

Seier 5-6(3-1,2-2,0-3), skudd 26-18

Det varierte en del, men vi så at innsatsen var tilbake i laget.3-1 etter første periode var ikke helt riktig resultat, men MS var flinke til å utnytte et par overganger. Vi jobber oss tilbake i kampen i 2.periode og utlikner til 3-3. Men så glipper det litt de siste 2 minuttene av perioden og MS går til siste pause med 5-3 ledelse. 5 muntter ut i siste periode setter Markus sin fjerde for dagen og reduserer til 5-4. Minuttet etter setter Magnus en retur og utligner til 5-5. Vegard blir matchvinner 2 minutter før slutt. Falset sto bra selv om han endte på 81%.