Er du vår nye skøyte og ishockeyskole trener?

Postet av Frisk Asker AIL, IF - Ishockey den 3. Sep 2019

Frisk Asker ishockey jr er på jakt etter trenere til klubbens skøyte og hockeyskole.

Er du en som kan gå på skøyter og har lyst å bidra til rekruttering til ishockey idretten, er dette en fin måte.

Det du trenger å ha i ryggsekken utenom skøyte ferdigheter, er en del tålmodighet, da aldersgruppen du vil jobbe med er barn mellom 4 og 8 år. Du må også ha en forståelse for hvordan man setter sammen en treningsøkt for barn.
 Vi kjører opplegg på isen ut ifra nivåer slik at man legger opp en økt for et spesifikt nivå.

Du vil også få samarbeide med en gruppe med NTG spillere som er med på is.

Vi er et team som jobber sammen. Det er viktig med god dialog mellom oss slik at man får til å lage et bra hockeytilbud for barna.

Alt det administrative rundt skøyte og ishockeyskolen er på plass slik at din jobb vil hovedsakelig være å lære borte gleden av å gå på skøyte og spre hockey glede.

Skøyte og hockeyskolen kjøres i to økter av 10 dager pr økt i løpet av sesongen.

Høst: starter 19.oktober og er hver onsdag 16.30-17.30 og lørdag 12.00-13.00 og varer i 5 uker.
Vinter: starter 18.januar og er hver onsdag 16.30-17.30 og lørdag 12.00-13.00 og varer i 5 uker.

Som trener i Frisk Asker Jr. vil du få lønn for trenerjobben du gjør.

Har du flere spørsmål eller kan tenke deg å bli med på laget ta kontakt.

Kontaktperson:

Cathrine Selmer